Din kurv er lige nu tom!
Virksomhedsoplysninger
Virksomhedens juridiske navn og adresse:
Heavenly Homes/Creative Pen
v/ Henriette Amalie Würtz
Allinggårdsvej 97, Svostrup
8600 Silkeborg
CVR: 33218028
Bank: Nykredit Bank & Kontonummer: 8117 0002586139
Hjemmeside: www.HeavenlyHomes.dk
E-mail: Shop@HeavenlyHomes.dk
Facebook:
Betaling
Heavenly Homes modtager betaling med VISA, VISA Dankort, VISA Debit, MasterCard, JCB og American Express. Vi benytter naturligvis en godkendt betalingsserver og krypteret forbindelse (SSL). De viste priser på hjemmesiden og faktura er opgjort i danske kroner (inkl. moms); betalingsgebyr opkræves ikke, og betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Hvis du efter forudgående aftale vil hente dine varer på vores firmaadresse, tager vi også imod kontant betaling.
Fragt og levering
Hurtig levering i Danmark
Heavenly Homes tilstræber hurtig ekspedition og levering. Det betyder, at varepakker oftest afsendes inden for 24 timer (med forbehold for søn- og helligdage, sygdom samt uforudsete hændelser).
Varepakker sendes typisk med GLS til nærmeste pakkeshop, og du vil modtage information herom, herunder Track & Trace. Opstår der problemer med leveringen, bedes du i første omgang kontakte GLS direkte.
Fragtpriser og fri fragt
Ved køb for 399 kr. eller derover betaler Heavenly Homes fragten til nærmeste GLS pakkeshop. Det gælder alle varer, der kan sendes som pakke – dog max. 20 kg. Afhentningsvarer er ikke omfattet af minimumskøb.
Fragtpriser til GLS Pakkeshop:
Lille pakke (0 – 5 kg) | 39 kr. |
Mellemtung pakke (5- 10 kg) | 59 kr. |
Megatung eller kæmpestor pakke (10 – 20 kg) | 89 kr. |
Ikke afhentede varer i pakkeshop
Hvis du ikke afhenter din vare i pakkeshoppen inden for den af fragtfirmaet fastsatte frist, sendes pakken automatisk tilbage til Heavenly Homes. Og fragtomkostningerne – både den ene og den anden vej – vil blive modregnet i købesummen forinden tilbagebetaling. Ønsker du at få gen-fremsendt pakken, opkræver vi fragtomkostninger på ny.
Afhentning på firmaadresse
Du er velkommen til selv at hente dine varer hos Heavenly Homes. Der tillægges ikke ekspeditionsgebyr/fragt. Her skal du vælge “Lokal afhentning” under forsendelse og eventuelt i ‘Bemærkning til ordren’ skrive, hvornår du cirka ønsker at hente varerne. Vi kontakter dig pr. email for nærmere aftale om afhentningstidspunkt.
Varerne afhentes på Heavenly Homes’ adresse: Allinggårdsvej 97, 8600 Silkeborg.
Beskadiget vare/fragtskader
Vi gennemgår alle varer nøje inden afsendelse, og vi pakker dem forsvarligt ind. Kendte fejl og mangler (fx naturlig patina) er beskrevet på produkterne.
Men hvis din vare alligevel er blevet beskadiget under transporten, skal du straks kontakte os på Shop@HeavenlyHomes.dk . Det vil være en stor hjælp, hvis du tager billeder af den skadede vare i original emballage og et billede af pakkelabel (begge dele skal bruges ved erstatningssager).
Persondatapolitik og cookies
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og emailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere dine varer, og det gør vi på ordreniveau – der skal være så lidt registrering af personfølsomme oplysninger som muligt. Vi har derfor valgt ikke at have et kundekartotek med kundeprofiler, ligesom vi heller ikke sender nyhedsbreve ud. Så får du en email fra os, er det i forbindelse med dit køb. De for levering af dine varer nødvendige personoplysninger registreres hos Heavenly Homes, opbevares sikkert og kun i et absolut nødvendigt omfang. Den dataansvarlige (Henriette Amalie Würtz) samt medarbejdere ved Heavenly Homes har adgang til de oplysninger, der registreres om dig og dit køb.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data (fx bank, GLS og revisor). Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på Shop@HeavenlyHomes.dk .
Cookies og anden form for datatracking
Når du besøger HeavenlyHomes.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus, det er en lille datafil, som vi lægger på din computer. Vi bruger udelukkende datafilen til at optimere vores hjemmeside, give dig den bedste brugeroplevelse og til at måle og analysere generel trafik på hjemmesiden.
Vi bruger Google Analytics og Facebook som annonceplatforme, og det kan betyde, at du i din facebookfeed eller i din internetbrowser af og til vil kunne se relevante opslag fra os.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at fortryde købet af en eller flere varer, selvom de er købt i en og samme ordre.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en email til Shop@HeavenlyHomes.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som vedlægges i din pakke. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked, og du hæfter for fragtomkostningerne ved fortrydelse af køb.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne refunderet, når du fortryder dit køb eller en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for fragten, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage (hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen). Vedlæg venligst en kopi af ordrebekræftelsen eller en kopi af fakturen.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Og vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, når vi har modtaget varen, eller har dokumentation for, at du har returneret varen.
Varen sendes til:
Heavenly Homes
v/ Henriette Amalie Würtz
Allinggårdsvej 97, Svostrup
8600 Silkeborg
Reklamationsret
Når du som forbruger handler hos os, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Heavenly Homes
v/ Henriette Amalie Würtz
Allinggårdsvej 97, Svostrup
8600 Silkeborg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Vi bestræber os på at beskrive alle synlige/kendte fejl og eventuelle mangler ved varen. Og vi gør opmærksom på, at stor del af vores varer fremstår med patina, idet de enten er håndlavede og/eller bevidst patinerede (det er jo en væsentlig del af charmen :-) ).
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Henriette Amalie Würtz på spørg@heavenlyhomes.dk. Skulle det ikke lykkes os at finde en mindelig løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Senest opdateret d. 23. februar 2022